2.2i 8v opinia

J7TT-622

Moderators: SURU, Moderator

Post Reply
Adi250

2.2i 8v opinia

Post by Adi250 »

Silniczek starej daty, pamiętający jeszcze modele R20 i R30, w późniejszych latach zmodernizowany o min. wtrysk wielopunktowy firmy RENIX lub BOSCH.
Silnik osiąga maksymalny moment obrotowy już przy 2500 obr. (175NM), co jest szczególnie przydatne w jeździe po górach.
Ponad to jest to konstrukcja posiadająca opinię jednej z bardziej wytrzymałych jednostek napędowych Renault.
Last edited by Adi250 on 2010-03-23, 21:37, edited 1 time in total.
medyk-m2

2,2i

Post by medyk-m2 »

Posiadam taki silniczek, co prawda ma on 107 Km i mam w niej instalacje gazową bez sekwencji do tego przykręconą, to silniczek prawdziwe cacko. powyżek 3 tys. robi się naprawde ciekawie :)
Last edited by medyk-m2 on 2010-03-29, 19:00, edited 1 time in total.
pasta

Post by pasta »

A ja zapytam- jak ten silnik znosi gaz,i ewentualnie jaką instalację polecacie?
opawel

Post by opawel »

Badziewie badziewie i jeszcze raz badziewie za słaby mimo ze u mnie była chyba 12v to i tak do tej budy w ogóle nie ciągnie trzeba butować na każdym biegu żeby to jakoś szło rozpedzić się do 200 trwa wieczność nie wspomnę o gazie założyłem do tego silnika IV generacje BRC i efekt był taki w ciągu pół roku dwa razy siadła uszczelka pod głowicą, potem ciśnienie w układzie chłodzenia i pękające węże. Nigdy więcej tego silnika 16-ka jeszcze by dawała rade. To MOJE odczucia na temat tego czy też podobnego silnika:/
Last edited by opawel on 2012-07-24, 09:35, edited 1 time in total.
Post Reply